Algemene voorwaarden

ALGEMENE VOORWAARDEN:

  • Alle prijzen zijn exclusief BTW. 
  • Na overleg zal worden bepaald waar en wanneer de bestelling zal worden bezorgd.
  • Opdrachtgever draagt ​​zorg voor een goede bereikbaarheid ter plaatse ten behoeve van de aan en afvoer van catering materiaal.
  • Het ophalen van retourgoederen gebeurt altijd in overleg. 
  • Betaling kan geschieden á contant binnen 8 tot 14 dagen na aflevering via bank of acceptgiro.
  • Annuleringen kunnen tot max. 10 dagen voor de feestdatum, vanaf dan worden er procenten van het totaalbedrag in rekening gebracht.
  • * 10 dagen voor de feestdatum 10%
  • * 6 dagen voor de feestdatum 25%
  • * 2 dagen voor de feestdatum 35%.
  • U dient minimaal 7 dagen vooraf uw bestelling te plaatsen.
  • Wijziging van bestelling van aantal personen kan tot 7 dagen vóór de betreffende partijdatum.
  • Alle goederen worden schoon geleverd en ook schoon retour verwacht.
  • Wanneer u het serviesgoed retourneert zijn de afwaskosten € 1,80 p.p.
  • Beschadiging, breuk van vermissing is voor rekening van de huurder.
  • Bij diverse buffetten wordt extra serviesgoed geleverd (alleen bij drukke tijden kan dit afwijken).
  • Opdrachtgever dient er voor te zorgen dat de vastgelegde betreffende tijdelijke feestruimte in zijn/haar bezit is. Cateraar is hiervoor niet aansprakelijk.
  • Opdrachtgever dient zorg te dragen voor brandmerkpreventieve voorzieningen. Cateraar is hiervoor niet aansprakelijk.
  • Bij het opstellen van HACCP-normen worden geen dranken en etenswaren na afloop door ons retour genomen.
  • Wij verzorgen alle dranken, met zonder tapinstallatie en met zonder bedienend personeel.
  • Bezorgkosten: Gemeente Sint-Oedenrode, Schijndel, Eerde en Zijtaart € 10,00. Overige plaatsen € 0,75 per gereden km. (exclusief 21% BTW.)
  • De prijzen gelden vanaf 1 december 2021 en zijn onder voorbehoud.
  • Op al onze leveringen en diensten die van toepassing zijn op alle tijden van de Algemene Voorwaarden Federatie Horeca. Deze worden u op aanvraag toegezonden.